Frulle!

2011-03-01, 22:21:24 / Kategori: Mat

Frukost plus hanna är likamed SANT.
Jag älskar frukost numera, det är dagens bääästa mål. På helgerna brukar jag äta äggröra och bacon och på vardagarna äter jag mild vanilj yoghurt med tinade bär och ICA´s musli med 50% frukt och nötter. Egentligen är det lite fusk med musli när man undviker kolhydrater, men jag unnar mig det.
Dessutom så är det bättre med musli med mycket frukt och nötter eftersom det iaf är långsamma kolhydrater om man jämför med en som är mer havregryn och sånt. Väldigt mycket godare också.;)
Har jag nämnt att man blir sååå mycket piggare och gladare av att äta en riktig frukost med.

Detta åt jag innan:




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!