Fredag=)

2011-03-11, 06:58:04 / Kategori: Allmänt

Jippie det är fredag och sista dagen på mitt vikariat. Det är ju iofs tråkigt, men det har ju varit himla roligt hittills.
Annars har det hänt lite tråkiga saker som att jag fick ont i min fot igen när jag provade att springa igår och Enya har antagligen fått tillbaka sin urinvägsinfektion igen.=( Typiskt att hon får det nu till helgen när det kostar satan att åka till vetrinären, jaja vi får se jur det utvecklar sig.
Men jag tror att vi kommer få en toppen helg ändå, för ikväll ska vi bara mysa och imorgon kanske en av våra favoriter kommer hit och myser till melodifestivalen.=)
Vem ska ni rösta på?
Den här personen är iaf riktigt go:




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!