Första rundan

2011-03-12, 10:25:25 / Kategori: Träning

Igår körde jag första löprundan ute. Har inte riktigt vågat innan eftersom jag har astma och mina lungor har ganska lätt för att "krångla" om jag anstränger mig när det är kallt ute. Dessutom så hade jag ju ont i foten när jag sprang i torsdag.
Men jag blev så galet sugen när det var så fint väder igår eftermiddag. Hade egentligen vilodag igår, men det gick bara inte att motstå en "liten" tur.;) Dessutom så tränade jag bara 4 dagar i förra veckan, så jag tar igen det nu.
Sprang 6 km på 35 min, tycker att det är helt okej med tanke på att jag inte sprungit den rundan innan, så visste inte hur mycket man kunde springa på. Riktigt härligt var det iaf.
Men idag är det iaf vila och melodifestivalen.=)
Jag har precis varit ute och gått en runda med Enya och Rut. Vi träffade på Sara som stannade och kasta lite boll med Enya, mycket trevligt. Nu kollar jag på vintersudion.


Carro

Härligt med löprunda ute! Alltid mycket härligare än på löpbandet :)



2011-03-13, 19:40:54 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!