Fin, fina onsdag!

2011-03-23, 11:28:37 / Kategori: Allmänt

Idag ska jag slutföra min hemtenta och skicka den till Frida. Det ska bli underbart när den är skickad!
Ikväll blir det skivstångspass med "R" och efter det ska jag fråga om vi inte ska fira med att käka sallad på Lacazza.=)
Jag och Enya har varit ute och gått världens mysigaste runda i solen. Jag fick beröm av två tanter för att jag har en sån fin hund som kan gå lös vid min sida, det är så himla kul att höra sånt. Så som vi har jobbat för att komma dit vi är idag. Jag har verkligen kämpat för att få Enya så lydig som hon är idag och det har inte vart en dans på rosor kan jag säga haha. Som belöning för att hon är så duktig så fick hon leka med en Schäfer valp.

Lite bilder på min söta tjej från idag:



Så här springer jag när ingen är i närheten


När matte ropar på mig kommer jag med engång och ser ungefär så här glad ut haha


Här hälsar jag på en kompis


Och nu jäklar leker vi





Malin I Form

Jag har faktiskt väldigt svårt för den sortens hundar i vanliga fall men Enya verkar vara en riktig liten godbit.. skäller hon något?



SV: Ja, jag tror det blir kanon! Om det inte regnar förstås men det får jag väl ta då ;)



2011-03-23, 16:05:57 URL: http://maliniform.shapemeup.se

Malin I Form

SV: Hehe, du får väl komma hit och gå den med oss då!



Asså? Det var mer än jag visste men det är ju jättebra!



2011-03-23, 18:50:31 URL: http://maliniform.shapemeup.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!