Det gula huset

2011-03-29, 20:01:59 / Kategori: Allmänt

Kom precis hem från ett sjukt bra spinningpass med "R". Kände mig riktigt peppad och att det faktiskt var kul att träna. Kan det vara för att jag har vilat två dagar i sträck eller var det att man faktiskt hade något snyggt att kolla på? :p

Här är några av de roligare fynden från Ge-kås





Men de största fynden fanns på Sko-bo en skoaffär som ligger utan för:

Ett par nya löparskor som jag ska ha när jag springer inne eftersom jag springer ute med mina andra. 595kr

Köpte ett par likadana Converse för tre veckorsen för 700kr, jäkla skit alltså. På Sko-bo kostade de 599


Anna

Spinning is thaa shit. :) Nice blogg du har!



2011-03-29, 20:42:20 URL: http://armonioso.blogg.se/

Malin I Form

Haha, är det instruktören som är en snygging?



2011-03-29, 22:28:49 URL: http://maliniform.shapemeup.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!