Allmäna funderingar

2011-03-31, 18:59:12 / Kategori: Allmänt

Vissa människor är helt klart inte lätta att förstå sig på. Särskilt en person som ena sekunden hör av sig varenda dag alltid känns det som, för att andra sekunden inte höra av sig på flera veckor. Det är väl skumt?
Inte för att jag hör av mig till han, men man är liksom van att han hör av sig.
Jaja jag kanske är lika kass haha.(eller kassare)
Men de är en schysst kille annars, så man får väl vara glad för att han hör av sig överhuvudtaget haha..

Kom precis hem från gymmet. Har inte vart där på evigheter, då jag har sprungit ute de dagar jag inte gått på pass. Det var riktigt kul faktiskt. Körde crosstrainer i 30min, mage och sen intervaller på löpbandet i 20min.


Malin I Form

Låter som ett gött pass och ja, vissa människor är svåra att förstå sig på helt enkelt!



2011-03-31, 20:11:58 URL: http://maliniform.shapemeup.se

Carro

Snygg träningsoutfit!



Japp, men det ÄR samma nagellack du köpt! Såg det på bilden du la ut :) Det är skitsnyggt! Lite kul när det inte bara är svart.



2011-03-31, 21:11:53 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!