Vilken härlig dag!

2011-06-14, 23:30:40 / Kategori: Allmänt

Har sovit lääänge, efter det lunch med Emelie C, köpte fotsensor till min pulsklocka och åkte hem till mamma och pappa och testa att spring med den första gången. Fy fasen va bra den är, ångrar inte en enda krona som jag lagt på den. Är helt säker på att den kommer hjälpa mig till en bättre tid.
Förresten det är BARA 1 månad kvar och lite mer tills Stadsloppet här i Falkenberg på 1 mil, hur kommer det gå? Är helt säker på att jag klarar mitt mål på under 1 timme, men har satt nytt mål nu på helst under 55min. Får se hur det går och om den här jäkla förkylningen kan släppa helt så jag kan börja pressa mig mer. Annars har jag ingen chans. 
Nästa år blir det under 50 hoppas jag.=)

Har firat min fina kusin Ida´s student ikväll med. Här kommer bilder:









Min outfit
 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!