Uthållighet

2011-06-23, 18:43:07 / Kategori: Allmänt

Det är verkligen superduper bra att vara uthållig i nästan alla lägen.

Psykiskt-att inte bara kollapsa för vad som helst utan hålla ut tills det blir bättre.
Fysiskt- att kunna pressa sig själv och hålla ut när man exempelvis tränar eller gör andra saker. ;)
I förhållanden- att man inte bara ger upp utan håller ut lite och ser om det blir bättre.

Men det är ju för tusan ingen som är uthållig längre. Särskilt inte på den sista punkten. Känns som att alla bara ger upp så fort det inte är nytt och spännande längre. Eller för småsaker. Det gör mig liiiiiite trött.
En gång så klippte jag en spåtant och då sa hon att det är jättesvårt att spå nuförtiden för att det är inte många som håller sig till den "stora" kärleken längre utan ger upp och blir ihop med någon som hon inte ser som "gjord" för denna personen.
Jag och Linda snackade om det här med att dejta och det känns som att alla dejtar men ingen blir ihop, för att man hinner tröttna eller ge upp innan det ens hinner bli något. Särskilt i storstäder.

 Är det ute att vara ihop?

Dagens outfit


Carro

Tänkvärt!



Jaaa, det hade vart kul o träffa dig med! Jag tror jag kanske har kommit på en lösning till det hela... Funcity på dagen och Fegen på kvällen :D Kanske inte kan va med på lekarna då, men iaf på kvällen =)



2011-06-23, 19:03:46 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!