Stug/sjuk-häng

2011-06-03, 19:26:34 / Kategori: Allmänt

Har varit ute i stugan hela dagen och solat, sov dessutom länge efter filmhänget med Linda igår.
Idag känns det som att min förkylning kulminerar, alltså är på topp. Men på ett sätt känns det skönt, för man vet att det kommer bli bättre imorgon.
Har dessutom  skickat in alla mina tentor, så nu har jag officiellt gått på sommarlov. Helt underbart, synd bara att jag startar lovet med en förbaskad förkylning.=(
Ikväll skulle jag egentligen följt med Linda och hennes kompisar och kollat på fotboll, men orkar inte det. Så det bli chill här hemma i soffan. Men guuuud va godis sugen jag är och ändå åt jag godis igår. Känner bara för att synda nu när jag ändå är sjuk, men man borde ju tänka tvärt om då man inte tränar något nu. Blir nog lite fusk ändå, blir extra motiverad att börja träna efter förkylningen då.;) Vill ju dock inte se ut som en tjockis när jag ska till herr fin till veckan.....






Har dessutom haft hundpassare med, som lekt med hundarna tills jag fick säga att hundarna behövde vila.;) Favoriten är att kassta boll med Enya


anna

skönt att va ute :) krya!



2011-06-04, 20:42:36 URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Bodypalace

härliga bilder =)



2011-06-04, 21:37:58 URL: http://bodypalace.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!