Nya fynd

2011-06-05, 22:06:59 / Kategori: Allmänt

Lyckades hitta ett par skor på Scorette Outlet i Ullared, som kan ersätta mina vita converse som stupade på Fegenfesten.



Hittade dessutom dessa skönheterna, som jag inte kunde motstå.;)





Idag är jag som tur va bättre från min förkylning, ingen feber. Kan ni fatt att jag är såååååå sugen på att träna nu. Imorgon ska jag också vila, men på tisdag ska jag nog prova att gå en snabbare promenad. Vi får se imorgon.=)


Carro

Snygga!

Jag har typ ett par sånna beiga, fast svarta, dock har de stått hemma ett tag så har inte använt dem. Min mamma hittade dem idag o gav dem till mig. hehe. Dock tror jag knappt jag kan gå i dem :P



2011-06-05, 23:19:43 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!