Ledig

2011-06-15, 13:06:55 / Kategori: Allmänt

Och helt utan planer, fy fasen va de är skönt. När jag har inplanerade saker så blir det som att man inte är ledig ändå. Jag skäms för att säga det men jag älskar att bara vara hemma med hundarna och kolla på mina älskade serier haha. Då känner jag mig ledig och det är suuuuper härligt. Ska iofs börja jobba vid 21.00 ikväll, men det är ju en stund tills dess.=)
Nu blir det serier för att senare dra ut och springa och cykla en runda med Enya.
Förresten vilken jäkla träningsverk jag har i magen efter corepasset i måndags, härligt. Får aldrig träningsverk i magen förutom på det passet, så det btyder väl att det funkar.=)

Dagens slappis outfit


Ser ni förresten vilken oerhörd ordning jag har i min skohylla i bakgrunden?;)

 


Carro

Haha, det är typ bättre ordning än vad jag har ;)



2011-06-15, 15:01:46 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Milla

Ååh jag vill jätte gärna träffa dig och hänga lite!! Nästan hellre än killarna haha ;)



2011-06-15, 23:09:14 URL: http://camillablomdal.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!