Helg

2011-06-17, 17:10:19 / Kategori: Allmänt

Helt underbart att det är helg, just nu fint väder och jag är ledig tills på söndag. Blir det bättre? Det kan bli bättre, men jag tror denna helgen kommer bli toppen. Vaknade dessutom av att jag fått mejl från högskolan där det stod att jag hade fått VG på sista delkursen, världens bästa start på dagen!!=)
 Sen har jag och Enya vart ute och gått en långrunda i solen. Nu ska jag hoppa in i duschen och ikväll blir det nog bio med Linda eller häng med Loppan. Har ju dessutom fuskdag idag, så jag ska äta godis som jag har läääängtat efter. Man blir ju alltid lite extra sugen på att käka godis när man är arg eller ledsen, så jag fick verkligen hålla ut igår.
Förresten så är allt bra idag.=)

Trevlig helg!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!