Förra veckans träning

2011-06-13, 21:16:30 / Kategori: Veckans träning

Är faktiskt riktigt nöjd med förra veckans träning då jag har vart sjuk och dessutom inte vart hemma. Men med löparskorna i i väskan så funkade det kanon.=)


Måndag- Vila

Tisdag- Sprang med herr fin ca. 5-6km

Onsdag- Sprang 7km och powerwalkade på morgonen

Torsdag- Vila

Fredag- Sprang 7km hemma hos mamma och pappa

Lördag- Sprang 4,6km

Söndag- Vila

Jag ÄLSKAR att springa när man är på andra ställen. Det är så kul att prova nya rundor och få lite omväxling.=)
Dessutom har jag anmält mig till nästa års Göteborgsvarv, så nu kan jag inte lägga ner i jul hehe.;)


Malin I Form

Jag har faktiskt testat många olika av deras pass, eller ja nästan de flesta men det är just combat, yoga och afro som är favoriterna och det känns jobbigt att ingen av de finns för min del då!



2011-06-14, 20:31:15 URL: http://www.maliniform.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!