Förra veckans träning

2011-06-20, 21:35:36 / Kategori: Veckans träning



Här kommer förra veckans träning där det blev massa löpning.=)

Måndag- Corepass

Tisdag- Sprang 5,2km hos mamma och pappa

Onsdag- Sprang 5,3km

Torsdag- Sprang 4,3km

Fredag- Vila och promenad med Loppan 5,3km

Lördag- 7,9km

Söndag- Promenerade 7,9km med Linda

Nöjd med veckan. Men har jobbat natt och dragit i mig massa onyttigheter på fyllan i lördags, vilket messat lite med min ämnesomsättning. Så Nu får det bli hårdträning inför midsommarafton om min klänning ska sitta någorlunda fint.=) Måste dessutom försöka få in ett intervallpass i veckan, annars kommer jag inte kunna pressa formen tills Stadsloppet!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!