Festprisse eller tråkmåns?

2011-06-04, 21:04:55 / Kategori: Allmänt

Det är frågan det. Har en tendens att alltid dejta killar som festar sjukt mycke. I allmänhet killar som gillar att hitta på saker. Jag skulle aldrig klara av att vara ihop med någon som bara vill sitta hemma och tråka. Men det kan ju bli lite mycket det där festandet med, har jag erfarenhet av.
Men så fort jag försöker att ta mig utanför min lilla dejting ruta och träffa killar som är lite mer "sansade" så tröttnar jag bums.
Ähh jag är väl inte mogen för tråkmånsarna än haha. Satsar allt på att ha kul istället=)



Har spenderat dagen ute i stugan med mamma, pappa och alla hundarna. Är ännu mer förkyld idag och har fått feber nu på kvällen. Kan det vara för att jag är ute i solen?


Carro

Låter som om du satsar på rätt killar ;)



2011-06-04, 21:22:18 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!