Får man ha det så bra

2011-06-08, 13:02:00 / Kategori: Allmänt
Gud va jag har det bra alltså. Njuter i fulla drag av att vara ledig. Igår lämnade jag hundarna och åkte till herr fin. Va dessutom och shoppade med min gamla klasskompis Frida, som bor i samma stad som herr fin. Hur mysigt som helst.
Sen var jag och herr fin ute och sprang en runda. Första gången efter förkylningen och det gick bättre en va jag trodde att det skulle göra. Men det var tungt för mina lungor och mitt hjärta kan jag säga.
Idag har jag sovit länge och vart ute och gott en runda innan frukost. Nu chillar jag och ikväll kanske vi ska till Frida och grilla.=)
Mysmysmys
Kan tyvärr inte lägga upp några bilder, men de kommer massa när jag kommer hem:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!