Bättre sent än aldrig

2011-06-30, 21:46:37 / Kategori: Allmänt

Sorry för dålig uppdatering, men lovar att det ska bli bättre. Det händer ju så mycket på sommaren bara. Jag och hundarna har spenderat de senste fyra dagarna ute i vår stuga. Hur trevligt som helst. Har dessutom haft trevligt sällskap av både Annie, mamma och Enya´s husse Per i det fina vädret. Men nu är jag tillbaka i stan igen och har precis jobbat mitt första kvällspass på hemmet, känns konstigt att åka hem nu och gå och lägga sig när man är van att jobba natt. Men det gick kanon annars.

Lite bilder från de senaste dagarna


Har varit ute och spungit i VÄRMEN


Grillat


Dagens outfit


Jag och Rutan



Enya och hennes husse Per




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!