Bästa midsommaren på lääänge

2011-06-26, 22:09:18 / Kategori: Allmänt

Förra året var iofs jätte bra med. Men vilken helg alltså, har haft så jäkla kul. Kom hem idag och är nu heeeelt slut. Har käkat havregrynsgröt och sen godis, haha mat för både kropp och själ.;)
Har dessutom lyckats bränna mig lite idag på Lindas underbara terass. Trodde inte jag skulle bränna mig då det ändå var ganska molnigt. Men de va skönt att va ute i solen kan jag säga.

Här kommer lite bilder

Fredagen


Ett av två fulla bord


Jag och bästa vännen Oscar


Släkt midsommarfirande i Bålared på lördagen


Där käkade vi de klassiska jordgubbarna med massa grädde=)


Där finns dessutom bara utedass vilket jag var tvungen att visa Amanda som var ny i Bålared i år.;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!