Utmanings update

2011-07-07, 20:47:03 / Kategori: Allmänt

Det går bra med utmaningen faktiskt. Det var kämpigt att ta tag i det i söndags och måndags, men sen jäklar. Svårast är att avstå sötsakerna, eftersom det givetvis är där jag har gett efter den senatse tiden. Konstigt för jag har aldrig problem med att träna fem dagar i veckan eller äta bra mat, men de där sötsakerna är såååå svåra att avstå. Men nu är jag igång igen och inga sötsaker på veckan utan jag har min fuskdag. Ska se till att det inte blir två dagar som den senaste tiden.;)

Ungefär så här har dagarna sett ut:

Gå upp
Powerwalk med Enya 5km
Gröt med ett rivet äpple och mjölk
Mellis 1- frukt
Lunch- kolhydrat snålt
Mellis 2- kesella smoothie eller något annat lite matigare
Träning
Middag- Proteinrikt typ kokospannkakor och bacon. 


Sofia - Mode, foto & personligt

Just nu har jag en tävling där man kan vinna smink från e.l.f cosmetics! Var gärna med :)

http://smnmode.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-smink-fran-elf-cosmetics.html



2011-07-08, 13:02:22 URL: http://smnmode.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!