Tråkmåns ryck

2011-07-18, 20:41:20 / Kategori: Allmänt

Har blivit helt konstig det sista. Var enda gång jag ska ut eller hitta på något festligt så har jag jätte trevligt i början av kvällen och sen får jag ENORM hemlängtan. Det spelar ingen roll om jag har jätteroligt som i lördags, för det hann inte ens bli tråkigt innan jag fick för mig att jag MÅSTE hem. Så jäkla skumt, fattar inte vad det är med mig. Jag går dessutom inte att övertala även om mina vänner försöker. Så i lördags tog jag taxi hem för 270kr, som jag givetvis inte har. Fast vi skulle åka hem 1 timme senare. så nu ska jag bara gå ut här i stan, så att jag kan gå hem när jag får denna hemlängtan.

Just nu sitter jag i soffan och käkar min nya favorit skivad mango som jag doppar i lättkesella och lyssnar på när regnet smattrar mot rutan. Såååå skönt att jag och Ida hann hem från vårt mördarbackintervall pass innan det börja regna.=) För övrigt lika grymt jobbigt som vanligt.:p

Jag i min matchande jacka och gummistövlar innan idag. Urläcker:p



Nora

Du är en brave knight! OBS, mango + salt är fett gott, knarkade det i Panama. Kan dock eventuellt ha någonting att göra med att det kostade ca. 2 kr för en hel mango, skivad och saltad.



Följer din blogg slaviskt min fagra mö och jag tycker att du har gjort ett fantastiskt jobb med din träning!



2011-07-19, 19:54:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!