Tillbaka i stan!

2011-07-28, 18:33:36 / Kategori: Allmänt

Och det känns faktiskt riktigt skönt. Skönt att vara tillbaka i verkligheten och ha internet haha. Har läst tusen bloggar idag för att uppdatera mig typ.;)
Ikväll är jag ledig så det blir film med Emelie. Sista ledigheten på ett tag, ska jobba 3 kvällar och 4 nätter efter idag, kommer nog bli ganska tufft med de där nätterna. Men jag får skylla mig själv för det är jag själv som har skrivit upp mig på det. Men efter det är jag ledig två dagar och då blir det fest.=)

Hitta lite gammla kort, som när jag hade mörkt hår=)











Malin I Form

Hej!



Detta skickas till alla som anmält sig till "Augustiutmaningen" på min blogg. Ett mer informativt inlägg har precis publicerats på bloggen där jag beskriver lite mer vad det går ut på och hur det kommer att fungera!



Jag har även skapat ett evenemang på Facebook för sakens skull som ni gärna får gå med i: https://www.facebook.com/event.php?eid=195230130533235



Vi hörs snart!



2011-07-29, 16:45:25 URL: http://www.maliniform.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!