Släpp fågeln fri

2011-07-01, 16:49:34 / Kategori: Allmänt

Det finns ju ett talesätt att -"släpp din fågel fri och kommer den tillbaka är den din". Men jag har funderat över det och vilket jäkla skit snack. En gång så släppte jag den jag älskade mest fri och han försvann och när han väl kom tillbaka och "var min" då såg jag han i ett annat ljus och ville inte ha han tillbaka. Man  skulle kunna säga att när jag släppte min fågel fri så kom jag inte ihåg varför just den fågeln var så bra och att det finns kanske en bättre fågel där ute.
Jag tror på att man ska ge frihet hela tiden men inte släppa taget, för då är risken att man mister det.



Kom förresten på att jag helt glömt att lägga ut förra veckans träning, så den kommer senare.
Trevlig helg.=)


Malin I Form

Det låter förnuftigt faktiskt!



2011-07-01, 21:13:13 URL: http://www.maliniform.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!