Nu tar jag helg

2011-07-08, 21:24:21 / Kategori: Mat

Efter att ha tränat 6 dagar i rad plus powerwalks 4 dagar  irad, tar jag välförtjänt helg nu. Så jäkla skönt. Idag har jag och Ida simmat 1600m, vilket var jobbigare en vad jag kommer ihåg. Simning är verkligen härlig träning för hela kroppen.
Och nu kollar jag och Annie på Harry Potter och har käkat tacos.=) Nämnde jag att en hallon- och blåbärsmulpaj står i ugnen?
Dock en GI variant som jag har kommit på själv med kokos, hackade sötmandlar, smör och sötningsmedel som täcke. Vi får se om den blir rinig eftersom jag verken har mjöl eller potatismjöl i. Det doftar dock ljuvligt och smuldegen var väldigt god.;)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!