Mysepys

2011-07-13, 22:01:21 / Kategori: Allmänt

Vilken härlig dag alltså. Först morgonjogg, frukost och dusch. Efter det var jag och handlade med mamma och pappa, är inte det kärlek mat och föräldrar?;) Bio med fina syster, systersman och syskonbarnen och efter det jobbigaste skivstångspasset. Nu har jag precis käkat hemmagjord korvstroganoff med kycklingfalukorv och mathavre. MUMS
Att nyttig mat ska va äcklig är en sååån skröna.
Förresten jag tror att jag tröttnat på godis, ni hörde!!! Helt sjukt, för första gången i mitt liv slängde jag godis efter bion för att jag inte tyckte att det var gott alls... SJUKT... Tror jag är mer inne på bakverk, men bättre det för det kan man iaf göra själv och ha koll på vad man stoppar i.=)


Sötungarna för något år sedan




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!