Hothothot

2011-07-31, 12:42:37 / Kategori: Allmänt

Var precis ute och sprang 5km och det var heeeeelt galet varmt, trodde jag skulle svimma typ. Så inte världens bästa tid, men jag är glad att jag tog mig runt kan jag säga.=)
Idag börjar jag kl. 14 och jag tycker det är så svårt att träna på förmiddagen. Ofta går jag upp alldeles för sent och då blir det så konstigt med maten. För jag vill inte springa innan frukosten och inte precis efter heller. Så idag åt jag lite musli och yoghurt vid 8 och sen gick jag faktiskt och la mig och vaknade 10.;) Efter det va jag ute med hundarna och sen sprang jag. Nu ska jag käka middag och sen blir det iväg till jobbet. Men det funka ju faktiskt ganska bra och eftersom jag bara käka halva min frukost idag på morgonen så ska jag ta andra halvan till kvälls mellis.=)


Carro

Tycker med det är svårt att träna på förmiddagen pga maten, blir så konstigt allting.



2011-07-31, 13:47:29 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Sofia

Bra jobbat! :) Värmen är helt galen just nu, så jag ska faktiskt ta mig in i simhallen och simma idag. Lugn start efter att inte ha tränat på så länge. :)



2011-08-01, 13:38:19 URL: http://borninmay.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!