Hajk

2011-07-20, 15:30:33 / Kategori: Allmänt

Yeees nu ska jag och Enya ut på hajk, tänkte gå 1,2mil. Känns som det kommer ta jätte lång tid eftersom man är van att springa det. Kände att det får bli lugn förbrännings träning idag. Ikväll ska jag och Ida simma så vi får grymt snygga kroppar, för det får man när man simmar.

Just nu är jag och min systerdotter ute i mamma och pappas sommarstuga. Därifrån skulle jag cykla till friskis och gå på cirkelfyspass igår, det är ca 7km. Grejen var bara den att cykelkedjan hoppar av efter 4km så jag fick springa allt vad jag kunde för att hinna till cirkelfyspasset. Därefter TUNGT cirkelfyspass eftersom Karin och Stefan inte såg det som en bra anledning att slappa bara för att jag skulle springa 7km hem med.:p Om dom älskar att plåga människor, svar JA!!! Haha så jag var minst sagt död när jag kom hem.;)

Fick dessutom reda på att mitt underbara gudbarn från Stockholm skall följa med till Boråsdjurpark på fredag, hur glad blir man inte då!!!!!! Sjukt glad att båda mina gudbarn ska följa med, det händer verkligen inte ofta.

Nu ska vi på hajk


Malin I Form

Haha, lite extra träning där ja ;)



2011-07-20, 22:38:53 URL: http://www.maliniform.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!