Förra veckans träning

2011-07-02, 14:01:01 / Kategori: Allmänt
Här kommer förra veckans träning och eftersom det var midsommar helg så hann jag "bara" med fyra pass.

Måndag- Boxpass på friskis

Tisdag- Cirkelfys

Onsdag- Sprang plus backintervaller

Torsdag- Sprang 5,3 km och slog mitt personbästa=)

Fredag- Vila

Lördag- Vila

Söndag- Vila

Denna veckan så blir det också bara fyra pass eftersom jag är så jäkla trött psykiskt och fysiskt, jag orkar inte och har ingen motivation. Så istället ska jag åka till Peggens med mamma, pappa, Lisan och Tova och käka glass nu. Vem vet jag kanske får ett super sug efter att springa efteråt, men jag tror inte det.;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!