En galen utmaning

2011-07-02, 22:56:56 / Kategori: Allmänt

Japp här kommer det. Jag har blivit galen.
Till saken, nästa helg är jag bjuden på en maskerad som jag har tänkt att gå på sen länge. Grejen är bara den att vissa omständigheter har gjort att jag inte vart så sugen på att gå, ni kanske kan lista ut. Men idag pratade jag med Emelie som övertalade mig till att jag självklart ska gå, man kan ju inte svika vännerna!!
Men hur i h***ete kommer man i sitt livs bästa form på en vecka, när man unnat sig lite väl mycket i några veckor?
Detta blir alltså själva utmaningen, att komma i så bra form som möjligt på en vecka. Dessutom ska jag ha en tight klänning på lördag med, så det kommer synas om jag inte är i form så att säga.
Jag vet att det är superduper ytligt och töntigt, men jag skiter i det för att jag kommer inte gå dit om jag känner mig i dålig form!


I bättre form en idag kan jag säga


Planen lyder iaf så här: Imorgon lägger jag ut bild, vikt och kanske mått för dagsformen och nästa lördag så får vi se hur det har gått. Varje dag uppdaterar jag hur jag har tränat och hur det går. Denna veckan kommer fokus ligga på förbränning, så många morgonpowerwalks och joggingrundor.
Erat jobb får bli att peppa mig.=)


Carro

Du som är i hur bra form som helst!!

Meeen jag känner ändå igen mig i det där och hur du känner dig så självklart hejjar jag på! Så hejjahejja! :D



önskar jag blev av med min förkylning så jag kunde börja träna, o gå ner mina överflödiga kilon. Är trött på volanger runt maggen nu ;) snart trött på promenader med, vill jogga! Provade ju på att jogga häromdagen ju men jag är så himla tät i näsan så vågar inte riktigt.. är rädd för att det ska ta ännu längre tid för kroppen att återhämta sig. :( Hoppas de kommer på varför jag mår såhär på torsdag hos farbror doktorn!



2011-07-02, 23:16:14 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Jessica - En flicka som är stark

lycka till!! Det kommer du greja :D



2011-07-02, 23:22:55 URL: http://jessi91.spotlife.se

Milla

Vi kör ihop Hanna!! Jag har tappat allt sen jag kom hem, jag kan behöva en vecka att tighta till mig! Du inspirerar mig!!



2011-07-03, 03:37:28 URL: http://camillablomdal.blogg.se/

Malin I Form

Det låter som en spännande utmaning :D



2011-07-03, 18:48:50 URL: http://www.maliniform.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!