Då kör vi

2011-07-03, 18:58:56 / Kategori: Allmänt


Insåg att det är himlans jobbigt att lägga ut bild och vikt, jobbigare en vad jag trodde. Blir lätt någon ätstörningsblogg av det och det vill jag ju inte alls.
Men jag lägger inte ut någon vikt, men jag kan lägga ut hur mycket jag har gått ner på lördag, om jag nu går ner något. Dessutom lägger jag ut vad jag har ätit och tränat. Så ni får se att jag inte svälter mig haha.

Idag har jag gått 3km powerwalk innan frukost.
Frukost- havregrynsgröt m. mjölk och lågkalori äpplemos.
Mellis 1- 1/4 guantalope melon.
Middag- Kycklingfilé på Harrys med gorgonzola i, MUMS. Skippade dock potatisen men åt 15 st godisar, kunde ej motstå.=(
Mellis 2- Jordgubbar med mjölk.
Kvällsmat- Kommer bli kokospannkakor och bacon, blev lätt vaniljyoghurt med färska jordgubbar, hackade sötmadlar och kanel.

Ska dessutom hinna ut och springa en runda nu innan kvällisen.=) Blev 9,1km




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!