Bevisa

2011-07-09, 23:22:58 / Kategori: Allmänt

Jag säger bara en sak, man har faaan inget att bevisa för någon annan än sig själv och när man försöker bevisa något för någon annan än sig själv så förlorar man bara sig själv! WORD
Jag bevisade något för någon annan ikväll men insåg själv att jag inte behöver bevisa något för någon. Jag är nöjd med mig själv och det är NOG.
Jag gjorde så jävla fel ikväll för det enda jag bevisade var att det är okej att bete sig fel. Att stå där och vara "snygg" och låtsas som ingenting är bara så jävla fel, att man inte bryr sig. Jo visst, vilken jävla lögn. Den enda som vinner på det är människan som inte behöver stå till svars för sitt beteende

Ta hand om dig själv och bara dig själv.
Det insåg jag i tid ikväll och jag är så nöjd med det




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!