Äntligen

2011-07-26, 17:12:19 / Kategori: Allmänt

Äntligen funkar internetet någorlunda här ute i stugan(pepparpeppar). Har varit utan internet både på datorn och i mobilen, så har verkligen kännt mig bortkopplad i en vecka. Men det är ganska skönt när man har vant sig. Har mest jobbat och chillat det sista ändå. Lite festande och träning har jag hunnit med också. Förra veckan hade jag en fuskvecka då jag fick äta precis vad jag var sugen på i en heeeel vecka, underbart kan jag säg. Tränade förstås som vanligt. Dock är jag sjukt trött på allt godis och alla kolhydrater nu, så nu är det utrensning. Bra att chocka kroppen lite ibland.=)

Kan tyvärr inte lägga upp bilder för det funkar tydligen inte.=( Men snart är jag hemma igen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!