Vilken dag

2011-02-15, 18:14:01 / Kategori: Mat
Vilken dag hörrni. Har varit i skolan heeeela dagen och redovisat estetiska lärprocesser, ganska segt må jag säga.
När jag kom hem så hade jag äntligen fått ett brev från posten där det stod att jag kunde hämta min nya "boxer". Det är ingen boxer eftersom den kommer från tele2 eftersom det är det enda som funkar i detta förblånade hus haha.
Men ÄNTLIGEN har jag mina favorit kanaler igen, gud va jag har saknat dom. Pinsamt egentligen att man kan vara så beroende av sina kära serier haha.
När jag och Enya hade varit och hämtat ut packetet så gjorde jag kokospankakor med rårörda hallon och sötningsmedel, vilken favorit det är alltså. Såå himla gott, dock inget för de som inte tycker om kokos. 
Här är receptet:

2ägg
1dl riven kokos
1dl vispgrädde(om man käkar gi, annars duger väl matlagningsgrädde säkert)
smör till stekning

Man mixar kokosen tills kokosen blir som mjöl. Blanda sedan kokosmjölet, äggen och vispgrädden och låt smeten vila i 10-15min. Efter det stek som små plättar, det är lättare att vända dem då! Man kan i princip ha vilken sylt som helst till, jag gör ju min egna!=)

Glömde fota, eftersom jag var såååå hungrig haha!

Snart ska jag iväg på cirkelfyspass, ska bli väldans spännande eftersom det i princip är enda passet jag inte testat på friskis än. Tror det är som stationer där man gör olika saker. Jag får väl skriva vad jag tycker om det efteråt.
Annars är ju mina favoritpass skivstång eller medel/styrka.

Här är en bild från friskis på ett cirkelfyspass:

Återkommer med en kommentar senare=)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!