Veckans träning!

2011-02-13, 22:46:20 / Kategori: Veckans träning
Denna veckan kommer jag köra:

Måndag- kondition: crosstrainer 25min och intervaller på löpbandet 20min, styrka: mage
Tisdag- cirkelfys gruppträningspass
Onsdag- kondition: löpning, styrka: armar
Torsdag- skivstångs gruppträningspass
Fredag- vila
Lördag- kondition: löpning, styrka: mage
Söndag- vila

Att tilläga är väl alla lånpromenader med älsklings vovven Enya!=)
På lördag ska jag nog festa därför tränar jag på lördagen och vilar på söndagen. De helger då jag inte dricker så vilar jag oftast fredag, lördag och tränar på söndagen istället.


Lill-frida

Vad du är duktig Hannis! Go you :)



2011-02-14, 13:06:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!