Vårkläder

2011-02-24, 12:54:07 / Kategori: Allmänt
Jippe, har beställt massa vårkläder! Finns det något roligare en att shoppa? Tycker att det är roligare att beställa en att kolla ute i butiken nuförtiden. Innan shoppa jag aldrig på nätet och nu är det de enda jag gör.
Jag hittar aldrig något i butiken, kanske för att jag inte har tålamodet att kolla igenom allt och sen kan jag inte se det framför mig på samma sätt som när man ser det på någon.
Här är några av fynden:
  
Funderar dock på vilken kläning jag ska köpa, vilken tycker ni den rosa eller den blå? HJÄLP



Va tycker ni? Rosa, blå, rosa, blå????

Har samma problem med dessa:
   

Svårt väldans svårt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!