Pushit babe pushit

2011-02-24, 21:10:43 / Kategori: Träning
Fy f-n alltså, kom precis hem från ett skivstångspass med Ninni. Jag brukar gå på Gunn´s skivstångspass annars så tänkte att jag skulle prova på Ninni´s pass nu när hon är tillbaka. Jag frågade henne om passet var upplagt som Gunn´s och om man kunde ha samma vikter och hon svara att det inte är samma upplägg men att jag kan ha samma vikter. Vilken BLÅSNING alla övningarna var ju mycket längre så det blev ju grymt jobbogt med mina vanliga vikter. Är helt död i armarna nu, men det är skönt.
Dessutom sa hon att jag är jätte lik Robyn. Allvarligt ska man säga tack då, ELLER??? Jag sa att jag tar det som en komplimang och hon sa att jag skulle det. Men vid närmare eftertanke:

Robyn


Jag


Vi är väl verkligen inte lika????

Jenny

Du är mycket snyggare än Robyn, du ser helt klart fräshare ut



2011-02-24, 21:22:16 URL: http://jennysivmarie.blogg.se/

josefine

Haha, ninni är min gudmor :-) Låter som att du kommer bli stark! :-P (det är hemskt kul med en ny blogg att läsa!)



2011-02-24, 21:28:04 URL: http://denomjosefine.webblogg.se/

Hanna Lund

Tack Jenny va du är gullig.=)



Det var det värsta. Då kan du ju ha henne som personlig tränare då ju. Fy fasen va hon är vältränad. Man blir ju supertaggad när man ser henne träna!=)

Va roligt att du tycker så, jag läser din blogg flitigt och vilka fina kompisbarn du har fått!=)



2011-02-25, 15:55:10 URL: http://lifeofhannalund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!