Pluggar

2011-02-14, 13:58:57 / Kategori: Allmänt
Och det är såååå grymt tråkigt hörrni. Skriver hemtenta på Estetiska lärprocesser, vilket är ganska flummigt. det handlar i princip om hur man kan få in de olika sinnena i sin undervisning, för att göra undervisningen mer "rolig" enligt vissa böcker. Detta stör ju mig givetvis eftersom jag inte fattar varför de inte istället uttrycker att det är bra att få med estetiska lärprocesser i sin undervisning eftersom man på så sätt kan tilltala individer i klassen som kanske lär sig bättre genom att använda olika sinnen. Jaja jag skriver om det iaf. Tur att man har så otroligt lätt för att störa sig och gå igång på saker, annars hade det varit mycket svårare att komma på vad man skall skriva om. ;)
Jag har iaf skrivit inledningen och om 6min får jag ta lunch i en timme(UNDERBART). Jag lägger alltid upp ett litet mentalt schema över hur jag ska plugga. ;) Blogga och facebooka ingår väl inte riktigt, men man måste ju fuska lite.
Ikväll ska jag springa intervaller med "R" som ÄNTLIGEN har blivit frisk så att hon kan träna med mig igen!! Tummen upp för det.
Till och med Enya är totalt uttråkad av allt plugg



Och bordet ser ut som kaos när jag pluggar haha



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!