Mot skolan

2011-02-21, 11:32:21 / Kategori: Allmänt
Hopp idag så börjar nya kursen inkluderande syn- och arbetssätt, specialpedagogik alltså. Ska bli himla spännande eftersom jag har tänkt att läsa specialpadagogik sen.
Börjar inte förens 13.00 vilket är både bra och dåligt för man hinner gå en långrunda med Enya innan och slipper stressa, men det är tråkigt att komma hem så sent och det blir helt konstigt med maten.
Trevlig dag=)


Josefine

Hello Hanna! såg din lilla kommentar så jag tänkte att jag kikar in hos dig och svarar här! Jag läser till förskollärare :) å du gymnasie? Vi läste den kursen du skulle läsa nu i höstas och den är riktigt bra!



2011-02-21, 12:56:45 URL: http://denomjosefine.webblogg.se/

Hanna Lund

Hej Josse!De hade jag ingen aning om, va kul! hur långt har du kvar? Jag kan verkligen tänka mig dig som förskollärare.=) Den verkar bra och det känns som att man verkligen kan ha nytta av den!



2011-02-21, 16:31:42

Josefine

Jo men visst! :) har pluggat sen januari 2009 så jag tar examen nästa sommar! Det går fort som tusan! oh, tack det känns väldigt bra och rätt för mig. Barn har en tendens att gilla mig ;) Hur länge har du pluggat nu? kanske springer på varandra i Q-huset en dag framöver! :)



2011-02-22, 12:38:00 URL: http://denomjosefine.webblogg.se/

Hanna Lund

Jag trodde att du pluggade i Göteborg från början. Så det är ju konstigt att vi inte redan har sprungit på varandra egentligen!=) Jag har pluggat sen hösten 2009 och visst går tiden fort!



2011-02-22, 21:14:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!