Livet

2011-02-21, 17:41:45 / Kategori: Allmänt

Har kommit på att det blir väldigt mycke träningssnack här i bloggen, men just nu är jag väldigt inne i min träning. Men jag hinner ju med skola, hundarna och vännerna med. Eller det sist nämnda kommer väl lite ikläm faktiskt. Men jag träffar ju en del av mina kompisar i skolan och jag tränar ju med en av dom.=)
Sen blir de att det är fullt upp på veckorna och sen på helgerna ska ju alla festa och det är jag inte alls sugen på. Just nu så tycker jag att det är mycket mysigare att kolla på film, käka god mat och umgås med någon vän. Saken är ju den att då blir de bara samma människor man umgås med, för vissa av ens kompisar festar VARENDA helg! Inget fel på det, men det är inget jag är sugen på just nu iaf.
Så kommer vi till kärleken då och det är väl som vanligt alltid något på g, men vi får se hur det blir med det helt enkelt.;)
Nu ska jag iväg och träna med "R", som vanligt hahahaha. GÖTT=)
Alla snygga träningskläder är i tvätten så de blir dessa, men de är helt okej. Linnena kommer från HM sport och byxorna från Etirel:




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!