Kesoplättar

2011-02-17, 22:20:05 / Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag kesoplättar, som var GRYMT goda!! Riktigt riktigt goda..
Gjorde om receptet lite så de passa min matstil..
Men här kommer det:

1 liten burk keso
2 ägg
1,5-2 msk fiberhusk(eller 3msk dinkelmjöl, fullkornsmjöl eller vanligt mjöl)
Jag hade också i kanel och lite sötningsmedel, men man kan smaksätta med vad som helst eller låta bli.
1 tsk kanel
1 msk sötningsmedel (eller vanligt socker)

Blanda allt i en bunke och stek små plättar. Jag hade hemma gjord rårörd hallonsylt, men man kan nog ha vilken sylt som helst! Passar jätte bra som kvällsmat då det är riktigt mycket protein i.=)

Nu kollar jag och "R" på Sweet home Alabama efter skivstångspasset.

God kväll=)


Malin I Form

Det såg gott ut!



2011-02-18, 08:21:34 URL: http://maliniform.shapemeup.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!