Inte min dag!

2011-02-23, 13:02:03 / Kategori: Allmänt
Gårdagen var inte riktigt min dag. Först inbrottet och sen skulle jag iväg på Tovas kalas och då pajja min bil så det sket sig de med!
Så jag fick köra bilen till Toveks och sen gå hem i kylan utan vantar och mössa.:(
Så nu har jag bestämt mig för att laga bilen och sen sälja den så fort som möjligt. Jag behöver inte en stor bil längre eftersom jag aldrig åker med hundarna i bilen längre. Behöver en liten snål bil som jag kan ha när jag kör till Halmstad. Just nu har jag ju en Audi a4 combi med quattro och den är alldeles för dyr och fin för en fattig singel student.;) Jag köpte ju den när jag var lyxhustru i Kalmar haha NÄ då......;)
Idag ska jag plugga massa och sen ikväll ska jag springa intervaller.
Dessa bilderna tog jag innan när jag och Enya gick bort till Toveks bil:



Finaste tjejen i världen=)

Ni kanske undrar varför min mops Rut aldrig är med, men det är för att hon inte orkar gå så långt(eller inte vill). Så jag går bara små promenader med henne efter jag vart ute med Enya på långrunda. Men hon går ju med oss på kvällsrundan som inte är så lång.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!