Inbrott!

2011-02-22, 11:29:25 / Kategori: Allmänt
Japp, ni hörde!
Idag så vaknade jag klockan 09.00 av att dörrklockan ringer, så jag stressar upp och öppnar. Då står de två gubbar från Fabo utanför som säger att jag har haft inbrott i mitt förråd. HALLÅ helt galet. Så vi gick ner dit och kolla och då var det mitt förråd och ett annat som hade blivit bestulet. Men det värsta är att jag inte har en aning om vad dom har tagit. Kan inte komma ihåg överhuvudtaget vad jag hade där typ.
Det värsta är att jag hade typ inget av värde i mitt förråd och förrådet i jämte mig hade ett högtalarsystem, en barnvagn och massa sommardäck. Varför gör man inte inbrott i det då istället, där fanns det ju massa saker att sälja. Vi har typ samma lås med, så det kan inte vara svårare att göra inbrott där.
Dom på Fabo sa att det liknade sabotage. Det värsta är att det antagligen är någon i huset eftersom inte dörren till förråden var uppbruten.
Jag slår vad om att det är människan som röker i trappuppgången som har gjort det, för han är säkert sur för att jag sa till han att man inte röker i trappuppgången. Sjukt äckligt ju. Grrrrr

Jag och Enya ponken har varit ute och gått 7km nu på morgonen för att rensa huvudet. Nu ska jag iväg till skolan och efter det köpa present till mitt syskonbarn Tova som har födelsedagskalas ikväll. Lägger ut bilder på presenten sen och ska berätta en kul grej som jag tänkte på innan när jag var ute och gick.=)

Dagen outfit:

Ida & Jouline♥

Usch va tråkigt.

Tur att du inte hade något av värde där.

Kram



2011-02-22, 11:35:07 URL: http://alexandraida.blogg.se/

Jenny

Hej så tråkigt med inbrottet, men va fin du e i lugg!!=)



2011-02-22, 11:37:39

Carro

Usch vad hemskt! Jättetråkigt ju! :(



2011-02-22, 13:02:49 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Hanna Lund

Tack för omtanken hörrni, skit tråkigt när sånt händer menmen!:)



2011-02-22, 17:08:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!