Godmorgon!

2011-02-12, 11:01:19 / Kategori: Allmänt
Vilken strålande dag alltså, helt fantastiskt. Har precis varit ute och gått en långrunda med Enya. Vi träffade dessutom en stor Leonberger hund som ville leka med Enya, så Enya var helt överlycklig. Synd att jag inte hade mobilen med mig så jag hade kunnat skicka en bild.
Nu ska jag städa och duscha innan mina gäster kommer i eftermiddag. Ikväll kommer en kompis hit och vi ska laga mat och kolla på film. Alldeles lagom eftersom jag inte är det minsta sugen på att fira min födelsedag genom att festa.=)
Men jag ska ju ha inflyttningsfest en dag när jag orkar med.
Ska lägga ut en bild på födelsedagstårtan sen när jag dekorerat den!
Här är en Leonberger, en sån som Enya lekte med innan!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!