Fredag!!

2011-02-11, 15:15:58 / Kategori: Allmänt
Fredag är väl definitivt veckans bästa dag, iaf för mig. Då har man ju heeeela helgen framför sig, UNDERBART!
Idag har jag varit i skolan från 9-13 när vi egentligen skulle vart där enda tills 16, gissa om man blev glad då! Efter det svängde jag förbi ICA och köpte strössel och geléhjärtan till att dekorera min fina tårta, som vi ska äta imorgon.
Ikväll skulle jag egentligen på inflyttningsfest, men är inte alls sugen på fest så det blir myskväll med hundarna, god mat och fruktsallad med grädde. Inte fyskam det heller!=) Vet inte vad som hänt med mig men har absolut inte någon lust alls att festa längre, men suget kommer väl tillbaka.
Idag skiter jag i att träna eftersom jag har lite ont i halsen sen jag tränade igår. Så det får bli träning på söndag istället. Det är bara löpning kvar denna veckan, 2 styrkepass 1 löppass och 1 intervallpass är redan avklarat denna veckan.=)

Hoppas ni får världens bästa fredag hörrni..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!