Förtjänar

2011-02-27, 12:22:07 / Kategori: Allmänt
Vilket ord egentligen. Innan tyckte jag att jag förtjänade att äta godis, pizza, chips mm. när jag var glad, ledsen och arg. I princip alltid då.
Just nu tycker jag att jag förtjänar något för att jag är så duktig med träningen, kosten och med alkoholen. Jag gör liksom allt med måtta, vilket är en stooor bedrift för tjejen utan måtta.
Men jag vill inte att belöningen ska bestå i någon form av mat. Så jag tänkte att jag antingen skulle åka till Stockholm och shoppa och pussa på mitt gudbarn Erik eller åka till Kalmar och hälsa på mina gamla vänner och shoppa där. Eller så åker man helt enkelt utomlands någonstans där det är varmt. Hmmm jag vet inte riktigt......
Nåt får det bli iaf. Har jag dessutom lite tur så kanske det blir lite pengar i mellan min bil och den nya bilen jag ska köpa.=)

Här är en bild på mig och Emma när vi var i Prag:


Malin I Form

Felet många gör är att de vid varje mål de klarar ge sig en "belöning" i form av ett mål på Burger King, en pizza eller godis som sedan sätter igång sötsuget igen och man är åter fast om man inte har en enorm vilja!



2011-02-27, 19:59:01 URL: http://maliniform.shapemeup.se

Johan

Erik skulle bli väldigt glad om du kom och hälsade på!



2011-02-27, 23:06:18



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!