F som i fusk och fredag=)

2011-02-25, 15:51:10 / Kategori: Allmänt
Japp idag är det fredag underbara fredag! Dessutom har jag tänkt att ta min fuskdag idag och vilodag, ljuva vilodag.
Idag har jag vart i skolan med min effektiva grupp och pluggat, det gick toppen. Efteråt så hämtade mamma och pappa mig i Halmstad och körde hem mig till Falkenberg där vi fikade på världens bästa Falkmanska café, mitt favvo café.
Nu har jag sovit en stund vilket var riktigt skönt och nu ska jag och Enya ut på våran 1mils runda, det är sånt vi gör på vilodagen.=)
Ikväll väntar god mat och:


Och förmana mig gärna om Coca-Cola Zero, för jag kommer inte lyssna ändå!;)
Trevlig helg!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!