Cirkelfyspasset

2011-02-15, 21:45:07 / Kategori: Träning
Då är man precis hemma ifrån cirkelfyspasset, heeelt slut! Känns som att båda mina axlar är urled och benen är som spagetti. SKÖNT!!! Då gjorde de det de skulle.
Står just nu och lagar kotletter med dragonsås och massssssa bönor, yes ni hörde rätt klockan är 21 och jag lagar mat! Har ju sovmorgon imorgon så det får bli en sen kväll ikväll, med god mat och gott sällskap iform av hundarna.

Cirkelfyspasset får 4/5 i betyg. Instruktörerna var toppen, passet var riktigt tufft och övningarna var väl genomtänkta. Det enda som drar ner betyget var musiken och att man ändå hade mycket eget ansvar eftersom man inte gjorde sakerna ihop Så man kunde göra övningarna sakta om man ville men jag körde på i bra takt. Men blev ju extra peppad av att man körde varje övning 45sek och vilade 12sek, vilket gjorde att man verkligen pressade sig själv till max när man vissste att det "snart" var paus.
Ska nu mera köra detta passet varannan vecka som variation till medel/styrkepasset.=)

Här är en bild på kvällens mat:

Japp, stor portion. Men var riktigt hungrig efter passet!=) 

Malin I Form

Det lät som ett gött pass! Tror dom har det här också på något av mina gym men ska spana på det och kanske prova :)



2011-02-16, 16:30:29 URL: http://maliniform.shapemeup.se

Hanna Lund

Jag rekommenderar det starkt, att köra i intervaller gör att man orkar pressa sig utöver det vanliga!;)



2011-02-16, 18:24:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!