Bra start på dagen!

2011-02-28, 12:20:36 / Kategori: Allmänt
Idag vaknade hag av att de ringde från ett ställe och frågade om jag ville komma på jobbintervju för ett sommar- och timmvikarie jobb, kan tillägas att det är som lärare!!!!!!!!!!!!!! Wiiiiiihooooo
Jag har inte ens sökt jobbet men de hade hört rykten om att jag skulle vara duktig och passa för jobbet, hallå det är ju helt galet bra.
Förra sommaren fick jag kämpa allt vad jag kunde för att hitta ett sommarjobb och denna sommaren bara kommer dem till mig. Känns ju helt fantastiskt att det är lärare från min VFU plats som har tipsat om mig.=)
Så jag ska på arbetsintervju på torsdag, sen får vi se.
Nu ska jag iväg till skolan.

Dagens outfit:

Carro

Gud vad roligt! Grattis! :)



2011-02-28, 16:07:09 URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Hanna Lund

Ja visst, skit spännade!!!=)



2011-03-01, 13:54:05 URL: http://lifeofhannalund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!