Alkohol

2011-02-26, 13:52:49 / Kategori: Allmänt
Är ett jäkla skit egentligen, helt värdelöst rent ut sagt. Istället för att ha hemma kväll som jag tänkt först så drog jag hem till en kompis. Tänkte att jag har ju ändå fuskdag och har ju inte druckit någon alkohol på 6 veckor så jag tog med mig några cider.
Det var iaf en riktigt riktigt trevlig kväll. Men jag hade ju kunnat skita i att dricka för det var ju sällskapet som var trevligt och inte alkoholen. Dessutom var jag skiträdd för att bli jätte full när det var så längesedan jag drack. Jag blev som tur var alldeles lagom full. Men idag har jag ont i huvudet och har sovit jätte länge, känner mig helt sliten. Vilket betyder att det inte blir någon träning idag, jäkla skit. Alltå var det inte alls värt att dricka igår, heeeelt onödigt. Hade haft precis lika trevligt utan att dricka
Dessutom skulle jag åkt hem till Fegen idag, men det orkar jag nog inte. Vi får väl se.
Så här såg jag ut igår:



Tror jag ska skita i att dricka alkohol i fortsättningen, undvika det i ännu större utsträcning iaf.

R

snygging där! Ses imorgon :)



2011-02-27, 12:01:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!