Tänk om, tänk nytt

2011-08-19, 12:03:35 / Kategori: Allmänt

Jaha igår gick jag av min sista natt och sista jobbpasset denna sommaren.... Trodde jag!!;) Givetvis ringde dem idag på morgonen och fråga om jag kunde jobba i eftermiddag/kväll och nyvaken som jag var råkade jag säga ja haha. Typiskt mig, ring inte när jag är nyvaken för då kan jag svara vad som helst. Så nu ska jag jobba ikväll och på måndag. Lyckades iaf tacka nej till att jobba lördag och söndag för imorgon ska jag på inflyttningsfest och på söndag ska jag vara bakis!;)

Så dagen blev helt plötsligt lite stressig då jag vaknade 10.30(skönt som tusan) och börjar 15.00. Så snabbt ut med hundarna i ösregnet, slänga in tvätt i tvättmaskinen och slänga i sig frukost. Nu bär det av till gymmet och sen lunch. Så här är det full rulle.;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!