Mina fina

2011-08-24, 20:33:35 / Kategori: Träning

Nya älskade träningskläder. Är grymt nöjd med både tights och löparjackan.=)
Testade tightesen och jackan igår när jag sprang fram och tillbaka till Sommarstugan och vattnade blommorna 1,6mil. Kan säga att det var en del jobbigt att springa 1,6mil med en inflamation i ett muskelfäste som givetvis sitter ovanpå ena lungan. Vet inte riktigt hur jag ska göra med det, vila eller?
Idag tog jag mig iaf till skivstångspasset, kunde inte låta bli. Det är ju så roligt nu när alla ledare testar sina nya pass nu inför hösten.;) Så imorgon kommer domen då får vi se om det blivit bättre eller sämre.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!